.

.

söndag 1 augusti 2010

Undra vad den här dagen bjuder på....
På eftermiddagen ska vi hälsa på Emma som har varit två veckor i Turkiet med sin faster och kom hem i natt, det ska bli kul att höra hur hon har haft det, första resan utomlands är alltid extra speciell.
Robin vaknade först i dag så vi gick ner och tittade på Playhouse Disney i soffan medans pappa och Leo sov lite till.
Leo har drömt massa mardrömmar om Lilo och Stitch som dom såg på innan dom la sig igår, så tillslut fick han komma och sova hos oss, men jag har så svårt att sova när vi ligger i sängen alla tre för det är sååå trångt och Leo rör sig hela tiden, jag tycker det är trångt annars också eftersom vi bara har en 160 säng, jag försökte in i det sista att få honom att sova i sin säng men han var så rädd så tillslut kunde jag inte vara en egoist och säga nej.

2 kommentarer:

Sara sa...

Kikar in här för första gången. Vilken mysig blogg du har. Jag är samma årgång som du och har precis som du en pojke född -05.

Kram Sar

Mammablogg sa...

Hej tjejen..

Jag har följ dig ett tag nu och tycker du skriver en underbar blogg!
Superhärligt att läsa om ditt liv, familj och vardag!

Du är därför nominerad i min tävling "Veckans Blogg" där du har chansen att
vinna. Vad vinner du? Förutom ära och publicitet (nya läsare) så får du också
en bildlänk på min bloggs första sida!

Ikväll kommer jag publicerad finalisterna och du är en av de sex bloggar jag valt ut
bland de jag läser!

Se nu till att berätta detta för dina läsare så att de går in och röstar på just dig!
Tvälingsregler finns på min blogg!

Fortsätt skriv så fortsätter jag läsa;)
Kramar Karin

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)