.

.

tisdag 10 augusti 2010

Stökig natt.

Jag är glad att jag släckte efter CSI, Leo börjagde redan mitt i programmet och grät utan att jag kunde förstå vad som var fel. Sen vaknade mitt inatten av att han var ledsen och då fick han följa med in till min säng, men vad han hållt på i sömnen och klättrat och vänt och vridit sig, flera gånger vaknade jag av att han kastade sig på mig och han har sparkat mig både i magen och i ansiktet (hur han nu lyckas med det). Så vid 3 tröttnade jag och bar in honom i hans säng och fick honom faktiskt att stanna där med lite övertalning. Och sen sova han ända till 7.30 när han kom igen.
Undra om Tuffs har vaknar mycket i natt för gud vad han sov nu på morgonen. :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)