.

.

lördag 28 augusti 2010

Skönt med helg.

Jag har suttit i soffan med killarna som har sett på tv och själv har jag läst hela IKEA katalogen, men kände att den bara var en stor repris från förra året, dom har bara möblerat om och tagit nya kort. Trist med ett företag som aldrig förnyar sig men men.
Leo vaknade med en hejdundrande förkylning i morse, jag hörde redan när han sov att han hade jobbigt att andas och och när han vaknade var det ett faktum att han var dålig, tog febern för jag tyckte han känndes varm men den var bara 37 så det var ju ingen feber.
Men lite hosta och en massa snor.
Nu ska vi gå ut med Tuffs och sen får vi se om jag ska packa ner Leo i vagnen och åka till Farsta och tittar efter en present till pappa som fyller år på måndag, 70 år men jag vet inte vad jag ska köpa han har ju allt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)