.

.

onsdag 25 augusti 2010

Robin och Leo kunde inte enas om någonting på eftermiddagen idag, så det blev en himmla massa medlande.
Middag blev det i total GI anda idag också (inte till R och L dom fick pommes) Fläskfile och flinta sallad (kallar jag den för för att den passar så bra till flintastek och från början åt vi den bara till flintastek) Det är vispad grädde, majonäs och italiensk sallads krydda. Sallad, gurka, paprika, och ärter, majs och paprika.
Underbart gott.
Dom sista 2-3 dagarna så har mitt extrema godis sug kommit tillbaka och jag kan inte stå emot, i förrgår tänkte jag att en gång i veckan ca gör absolut ingenting men sen igår och idag har jag inte kunnat låta bli heller känns som att jag ska dö om jag inte får ta bara några godisar, så nu har jag skalat och skurit upp några morötter så ska jag äta dom isället när godis suget kommer som en slags avvänjning.
Och nu är det kväll här så jag ska sätta mig med en kopp te och några avsnitt av Denise Richards dokusåpa.
God natt och ha en trevlig kväll ;)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)