.

.

lördag 14 augusti 2010

På vår promenad i skogen i morse me Tuffs upptäkte vi att skogen kryllar av blåbär nu, det är inte många dagar sen vi gick där sist och då såg det inte alls ut så här. Vi plockade några och provsmakade.


När vi kom hem så fyllder vi poolen på baksidan (jag kände inte på vattnet och när dom skulle bada var det tom varmare än vattnet i badkaret).


Jag låg på min solsäng från Jysk (bland det bästa jag någonsin köpt, köpte den på rean förra hösten ) och bara vilade alldeles för slut för att göra någonting. Förkylningen tar kål på mig och värmen gör det inte lättare direkt :) Snoret rinner och halsen svider, i natt var det svårt att få sova något då jag fick världens ret hosta när jag gick och la mig.

Undra om det är något bra på tv i kväll, det skulle vara så skönt att bara ligga och titta på något.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)