.

.

torsdag 12 augusti 2010

På kick off...

Nu ligger jag i sängen och surfar lite, efter dagens arbete gick vi på en skogs promenad både av kopplan de och uttröttande så nu har jag flåsat färdigt och duschat :) Så skönt att promenera på grusvägar i skogen, doften och lugnet : )
Internet funkar utmärkt som ni märker, jag tycker det e så skönt med hotell som har gratis trådlöst internet så smidigt och skönt.
Vi har arbetat med moral i dag : Rangordna 8 människor med olika påhittade historier, en var otrogen, en stal småsaker på ica, en jobbade som direktör men sket i sina barn, en var prostituerad men ville bättra sig osv. Sen skulle vi avgöra vilka 3 av dessa 8 som skulle få en hjärt transplantation resten skulle dö. Vad vi har diskuterat : )
18:30 är det återträff till middagen så nu ska jag njuta av egentiden och sedan gå ner och dricka en drink.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)