.

.

måndag 23 augusti 2010

Nu är vi hemkomna från jobb och dagis, hunden är kissad och kycklingen i ugnen och jag pustar ut i soffan medans Robin och Leo röjer runt på golvet varsin bil.
Verkar som om det bara är jag som är trött.

Idag har Tuffs varit ensammen i 5 1/2 timme det är det längsta han någonsin varit ensammen och han klarade det galant :) Jag har tänkt på honom hela dagen fast jag visste att han skulle klara det så kändes det jobbigt att lämna min lilla kille själv så länge.

I dag blir det kyckling, potatis klyftor, gräddsås, sallad och gele till middag minus potatis klyftorna för mig. Upptäckte att vi har massor med potatis klyftor och potatis kroketter i frysen, typiskt nu när jag inte ska äta sånt och ska Robin och Leo äta upp det så lär det ta 5 år med tanke på hur lite dom äter.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)