.

.

fredag 6 augusti 2010

Nu är det god natt för oss


Jag har tänt lite ljus och ska lägga mig i soffan och se på en film, får se hur länge jag orkar :) Leo har inte somnat än utan ropar med jämna mellanrum
-jag älskar dig mamma,
det är jätte guligt men efter 10 ggr börjar jag bli irriterad : ) och Robin sover som en stock,
Leo somnade på dagen när dom tittade på film han var helt färdig efter allt lekande och badande, jag visste att det skulle bli så här fast jag väckte honom.
Hoppas han somnar snart lilla killen för annars blir det samma sak i morgon för han vaknar ju vid halv sju - sju iaf.

1 kommentar:

Jossan sa...

Hej! Fin blogg!
Hur gjorde du "gnistorna" på texten i din header?!♥♥

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)