.

.

tisdag 3 augusti 2010

Leo kan skrika han.....

Leo har skrikit sig igenom den här förmiddagen.......
Flera gånger har jag medlat mellan Robin och Leo och den ena skriker högre än den andra, (men Leo mest ändå) Sedan har han skrikit för att jag sa att det var dags att gå ut med Tuffs, medans Robin reser sig går ner och sätter på sig stövar och tröja.
När vi nästan tagit oss ända hem så blir dom osams om vem som ska stänga bommen på gatanLeo knuffar och knuffar bort Robin som kom fram först, så då tag jag bort Leo och gissa on jag skitit i det blåa skåpet då !?!
Han skrek HEEEELA vägen hem och det tog tid kan jag lova för större delen av tiden stog han still och skrek att jag skulle vänta eller hålla honom i handen eller komma tillbaka.
Men en liten glimma av sol kände jag när vi mötte grannen som tittade på mig och på Leo och bara log, det känndes skönt.
När vi kom in satte jah mig med skrikande Leo i trappan och höll om honom men han klättrade bara ner och la sig på soffan och skrek i stället.
Han slutade efter att jag gick upp på övervåningen och dammsög ist för att lyssna på honom, då kom han upp för att skvallra om att Tuffs bitit sönder bollen, då var han nöjd kan jag säga över att han fick skvallra på någon annans duhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner igen allt, min är precis lika dan.
Mvh Toms mamma

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)