.

.

onsdag 4 augusti 2010

Lekvegas forts.....

Lekvegas idag var en glad överaskning dom hade gjort många förbättringar sedan sist vi var där vilket gjorde hela besöket över förväntan.

Dom hade två nya hopp borgar, en vanlig och en äventyrlig Robin och Leo tyckte att båda var en riktig succ'e.
Fler nyheter var Air Hockey bordet som bara älskade det kostar 10kr per omgång så där gick det massa pengar men vad kul dom hade.
En annan sak som var ny var att dom hade att rum fyllt av loppis saker, det tyckte jag var kanon, jag älskar loppis men jag tittar bara efter saker till barnen, som böcker filmer mm och jag tycker det är så tråkigt att behöva gå rund bland all skit som folk säljer, här slapp jag det allt var bara till barnen, men tyvärr hittade jag inget men det gör inget, jag var glad bara över saken som den.
Detta var ingen nyhet men det största i dag.
Robin är alltid jätte rädd för allt, dom har tre vanliga ruchkanor som han vågade åka efter att vi åkt tillsammans, men den här som är en tunnel... jag trodde aldrig att han skulle våga, första försöket väntade jag där nere men då grät han jätte mycket och kom ner och satt i knät en stund... sen följde jag med honom upp och Leo väntade där nere, det var svårt att övertala honom att åka men tillsist åkte han, och när jag kom ner kramades han och Leo och han grät av lycka över att ha vågat, två gånger till följde jag med honom upp och sedan åkte han massvis med gånger helt själv, det finns inga ord för hur stolt jag är över honom som övervann sin fruktansvärda rädsla.
(se så rädd han ser ut första gången han skulle åka men så glad sen när han kom ut och vågade själv)
Så glada och nöjda allihopa efter en fantastisk förmiddag :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)