.

.

torsdag 12 augusti 2010

Jag ska på kick off med jobbet.

Säby Säteri

Hit ska vi åka men jobbet på årets kick off, ser ju jätte mysigt ut.


Det står att det är gratis trådlöst internet, undra vad det betyder och om jag kommer att kunna surfa för det tråkigaste med de här kick offerna är all egen tid, de flesta dricker öl i bastun men jag kan inte basta eftersom jag får andnöd då, så då blir det så många timmar att göra ingenting, en del sover/vilar, andra promenerar, men de flesta bastar som sagt. Jag kollade om dom hade något gym men det fanns ju såklart inte det var lite synd.

Jag minns fortfarand första kickoffen jag åkte på det var första gången jag sov borta från Robin och Leo så jag svor över mitt jobb som tvingade mig att göra detta fruktansvärda : )

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)