.

.

lördag 28 augusti 2010

Jag har varit ute och målat staket.
Den delen som är mot grannen har inte blivit målad för jag tänkte passa på när dom var bortresta men så kom dom hem efter bara en vecka ist för en månad och sedan kom regnet och då har det inte gått att måla och för någon vecka sedan så träffade jag grannen och han uttryckte sitt missnöje över det omålade staketet på på ett mindre trevligt sätt så ända sedan det mötet har jag gått och haft en klump i magen för att det aldrig blir gjort och tänkt att nästa gång jag träffar honom kommer han vara ännu otrevligare.
Men nu äntligen är det klart.
Robin och Leo ville gå ut och cykla så det var därför jag passade på att måla likväl som att bara stå på gatan och titta men Leo gick in efter ett par minuter för att cyckla var för mycket för hono
Nu vilar jag lite i soffan och dom leker lite med duplo sen blir det Bussen till Farsta.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)