.

.

lördag 7 augusti 2010

Leo...

I natt har jag fått sova hela natten för första gången på länge Leo kom inte förrän vid 7 i morse vilket iof inte var så bra med tanke på att han somnade vid 22 igår, synd också att jag inte kom i säng lite tidigare, måste försöka komma i säng lite tidigare nu när det är dags att börja jobba.

Jag har uppevt lite positiva förändringar hos Leo dom senaste dagarn, han lyssnar mer och har faktiskt varit på gränsen till jätte duktig, låter kanske jätte taskigt men gud vad den pojken bråkar varje dag,
  • han slåss,
  • puttas,
  • skriker som en galning om han inte får som han vill,
  • ägnar halva dagen åt att jävlas med robin,
  • tar ifrån honom nästan varenda lekak som han börjar leka med,
  • kastar bort Robins kläder när vi ska klä på oss
  • Han tar hans plats när dom ska sätta sig.
  • Han lyssnar inte heller när vi säger år honom
  • Han skriker, slåss och bråker om vi tex säger att det är dags att klä på oss och gå ut
  • han äter näst intill aldrig sin mat själv utan bråker tills han får gå ifrån bordet eller så matar vi honom så han får i sig mat.
  • Han sliter och drar och slår våran hund

Inte konstigt att jag gick till BVC och sa att vi seriöst behöver hjälp med honom för vi vet inte vad vi ska göra, varje dag domineras av bråk.

Men som sagt jag har blivit jätte förvånad massa gånger dom senaste dagarna, ibland när jag har sagt att vi ska gå ut met Tuffs när vi ätit färdigt så har han rest sig och gått raka vägen och klätt på sig när han har ätit färdigt, bara som ett litet exempel men som sagt det har varit många saker som har förvånat mig och gjort mig så glad. Sen har det ju hänt lite dumheter också men det kan man ta när han är så här duktig. Undra om det kommer att fortsätta eller om det går över snart ??

1 kommentar:

Jossan sa...

Sv; ahha :)♥ var kan jag ladda ner "bruches" eller den som du har?!♥

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)