.

.

lördag 14 augusti 2010


I kväll åt vi middag på balkongen, första gången på flera veckor, jag hade tom. tänkt ta undan utemöblerna för några dagar sedan då jag trodde att sitta ute och äta var ett minne blott.
Tur att jag inte gjorde det :)
Killarna åt sin favorit .... Ravioli.. Och jag ... Lövbiff, sallad med grekisk dressing och bearnais sås.

Killarna sover och jag ska göra en kopp te och gå upp och lägga mig och se på Sleepers egentligen gillar jag den inte (hatar filmer med sex övergrepp) men den är bra ibland och som vanligt så finns det inget bra på tv.
Jag är så less på den här dan... Världens huvudvärk, snorig så näsan svider nu och riktigt jäkla ont i halsen och det spränger i öronen. När ska det gå över???

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)