.

.

söndag 15 augusti 2010


I dag när vi vaknade ver det fina vädret som bort blåst himmlen är regn grå och det blåser nästan storm ute. Men det här vädret passar mig nästan bättre faktiskt för när man är så himmla förkyld som jag är vill jag bara dra på sig en filt och mysa, och i går var det ju så stekhett att jag mådde ännu värre, och så inbillar jag mig att alla bakterier trivs bättre i värmen.

Det blir att stanna inne idag, jag ligger på soffan och titta på Robin och Leo som leker med riddarborgen på vardagsrums golvet.
Ser ni Tuffs som promt måste ligga mitt i hela tiden, och hälst provsmaka alla riddarna och draken :)
Y


1 kommentar:

floosan sa...

Det är det bästa med söndagar att bara ta det lugnt

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)