.

.

fredag 13 augusti 2010

Hemma igen....

Jag är så gad över att vara hemma igen. Jag har saknar mina killar mycket och det var så underbart att få komma hem och krama dom (först började båda gråta -vi vill inte att mormor ska gå hem) sen fick jag stora stora kramar och båda sa flera gånger att dom hade saknat mig när jag var borta, då får man lite tårar i ögonen. Y

Tyvärr är jag forfarande ganska så dålig, iof betydligt bättre än i morse men det verkar alltid vara värst på morgonen. Så efter att mormor åkt hem så tittade vi på PIPPI och jag drack te för halsen.
Och vad roligt det var att komma hem till Tuffs igen han blev helt galen och bara pussades och pussades, det värmde i hjärtat det också för jag har faktiskt längtat hem till honom också.

Jag har mått så dåligt i dag att jag inte ens märkte att det var Fredagen den 13e idag, alltid lika coolt tycker jag när det inträffar.
Otur??? Ja kanske att vakna på personalresa dunder förkyld (och efter att chefen sagt att ni får dricka alcohol men jag förväntar mig att ni är pigga och alerta när vi startar i mogon bitti) det känns defenitivt som otur. Sen när jag kom hem upptäckte jag att ungarna hade haft sönder internet kabeln så gissa hur glad jag blev.

1 kommentar:

nille666 sa...

Ja det vet jag om men det ska tydligen komma en till som ska avsluta 24 :P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)