.

.

onsdag 11 augusti 2010


Har just suttit och gråtit floder till sista avsnittet av 24.
Måste vara överlägset den bästa serie som någonsin gjorts, (okej förutom melrose place)
Konstigt att tv4 väljer att köra den på tv4+ eller om det tom. var tv4 100, sent på kvällarna nu, jätte konstigt.
Hoppaas det kommer en ny säsong snart men det är väl att hoppas på förmycket.
Jag missade faktiskt denna också eftersom tv4 inte gjorde någon reklam att den skulle börja utan råkade se i tv tidning att det gick och då var det redan avsnitt 7 så nu har jag tittat på alla på internet när jag ätit lunch.

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag tycker det är lite slappt av tv4 att inte tala om sånt... =O/

nille666 sa...

Håller med dig, klockren serie. Är inte speciellt mycket för tv-serier men 24 följde man :P
Verkar som de ska göra en film också :O

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)