.

.

söndag 29 augusti 2010


Gud vilken go middag jag gjorde, jag är så nöjd över mig själv. Jag har varit sugen på grekiskt i några dagar nu och det är ju inte så jag har råd att gå på restaurang längre, så jag gjorde lite efterforskning på datan, Jag gick in på de restauranger vi ätit på och läste menyn för att ta reda på vad jag brukar äta och sedan googlade jag dom sakerna och hittade recept.
Lamm är ju kört orkade inte försöka, så jag gjorde köttfärsspett med hot taco krydda i, tzatziki, bön mix, kalamata oliver, en sallad och en röra på fetaost, grekiskyogurt och (det ska vara chili stekt i olja) men jag tog sambalokek istället och när den var färdig smakade den precis som på restaurang.
Och allt var så sjukt gott.
Leo stal mina oliver och Robin tzatzikin : )
Nu ska jag gå och förbereda lite för Robin och Leo ska baka tårta, för jag fyller år i morgon.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)