.

.

onsdag 4 augusti 2010

Gårdagen...

Jag åt nachotallrik igår med lite tända ljus och skräck film.

Men tyvärr så var det ett dåligt val av film : Instägda2, monstret såg ut som Gollum och syntes bara i korta sekunder, ganska tråkig, vet inte om det är för att det var tvåan jag har inte sett 1an så jag vet inte om den är bättre eller om båda är riktigt dåliga filmer. Det känndes som man sett det förut, folk som irrar omkring i en gruva och hittar inte ut, datan krånglade efter 54 minuter och när jag fixat det så tittade jag aldrig klart utan började leka med bloggdesignen istället tills kl vsr nästan halv tolf och sängen ropade jätte högt :)
Jag valde mellan den och The Grude2 men men the grudge tror jag är för läskig för mig jag kommer nog inte kunna sova alls då :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)