.

.

måndag 9 augusti 2010

Första dagen...

gick jätte bra allt hade gått bra på dagis och tuffs klarade sig bra själv. Han har ju varit hemma själv förut men bara för att jag var på jobbet har jag oroat mig ooch tänkt - att hoppas han klarar det, baraför att det inte e frivilligt som jag lämnar honom ensammen så känns det extra jobbigt. Fånigt man funkar egentligen.
Vi åt rester till middag så vi var färdiga redan 17.08 så det var skön första dagen och så. Jag sitter i soffan med datan och killarna leker för fullt på golvet med lite bilar och ett parkerings hus och Tuffs jagar sin katt leksak som han har fått av min nagel tjej (hon och hennes man är så förtjusta i Tuffs så han brukar följa med dit när jag gör naglar så dom får leka lite med honom hon har 2 katter och han lekte så med deras leksaker så han fick helt enkelt med sig dom hem.)
Nu känns det ganska bra att ha börjat jobb igen. Men det visste jag ju nästan att jag oroade mig i onödan, men sån är jag dumt nog.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)