.

.

tisdag 3 augusti 2010

Bläää vad jag är lat.....

Bara sitter vill göra nytta men orkar inte resa mig, mamma frågade om vi skulle komma över en sväng idag men jag sa nej jag ska pyssla hemma.... ååå vad mycke jag har gjort i dag, okej då jag har städat och sorterat godiset i skåpet i köket, JÄTTE VIKTIGT, japp.

Idag har jag:

  • Ätit frukost.
  • Bloggat.
  • gått ut med hunden
  • Dammsugit killarnas rum.
  • Städat ett köksskåp.
  • Ätit lunch och sett på ett avsnitt av 24.
  • Gett killarna lunch
  • Läst några bloggar.
  • Duchat.

Där är vi nu.......
i det här tempot får jag stanna inne och pyssla(städa) resten av veckan.
I morgon kanske jag ska torka av diskbänken ;)

Nu skulle jag behöva handla men jag vägrar gå till affären idag igen så jag vet inte hur jag ska lösa detta och gå ut med hunden men jag har ju inga kläder och orkar inte resa mig så det är också svårt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)