.

.

söndag 6 juni 2010

Utkastade från skansen


Vi brukar fira national dagen på skansen varje år så också i år men man får inte ha hund på skansen men det visste ju inte vi så miljoners miljarders människor som jobbar där samt vakter kom och sa åt oss att lämmna skansen, men vi fick ju tillbaka pengarna på vägen ut eftersom det faktiskt inte stog i kassan att hundar inte får följa med. Men vi hann med ponny ridning till killarnas stora lycka sälar till min stora lycka tåget till Mickes stora förtret eftersom han då hade lämmnat skansen med Tuffs. Vi åt sockervadd och brända mandlar och killarna körde bil några gånger så jag tror att dom iaf hade en jätte bra dag.

Jag tycker numera att skansen e dum.

1 kommentar:

Mattans sa...

Vad tråkigt att höra, tycker sådant är för jävligt när det händer sådana saker. Ni borde pengar för en förstörd inplanerad dag också.

Märkligt att ni ens kom in ifall man inte får ha vovven med sig.

Besök gärna min blogg också :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)