.

.

tisdag 8 juni 2010

Tuffs över all förväntan.

Hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle kunna gå så här bra.
Han sover bra på nätterna och fast Leo vaknar och kommer in till oss blir det ingen kaos som jag trodde innan att det kunde bli. Jag tänkte att han skulle tycka at det var jätte kul att dom kom upp och skulle vilja leka, men han går snällt och lägger sig.
När vi köpte honom var han ju fruktansvärt ovårdad i pälsen, det värsta jag någonsin sett faktiskt, och första dagarna fick jag inte klippa honom men nu ligger han så snällt när jag kammar och klipper så snart är han fin och fri från alla tovor även om det är lite kvar.
Och i dag så är det första gången han åt upp all mat jag hällde upp till honom han har ju haft så svårt att äta.
Sist men inte minst vi måste ge honom medicin i öronen för han har öroninflammation och han har bitit skällt och slagits för sitt liv när jag har försökt ge honom den så det har varit ett totalt misslyckande men i morse satt han still och lät mig hälla i medicinen i öronen.
Jag är så stolt som om han vore mitt barn är det inte lustigt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)