.

.

torsdag 24 juni 2010

Trött men kan inte sova.

hatar när det blir så här har ju suttit hela kvällen och kämpat för att hålla mig vaken och nu när vi gått och lagt oss så kan jag inte sova, konstigt Micke sover redan och alla andra för den delen också.
Leo hade svårt att sova han var som jag , han var så trött i soffan men sen sprang han in och ut och tjatade om att det var tråkigt i en timme innan han sommnade.
Nu sitter jag i soffan och funderar vad jag ska ha på mig i morgon tycker ju att kjol och klänning inte e min grej men ändå känns kjol eller klänning så måste på midsommar (man har ju sina konstiga ideer).
Gick egentligen ner och kollade på datorn på nyheterna för jag låg i sängen och råkade läsa på text tv om ett dödsfall där jag bor som kunde stämma in på någon i min omgivning så jag vart tvungen att gå ner och forska lite på datan men om det som står stämmer så är det ingen jag känner så nu går jag väl upp till dom där två som snarkar i sovrummet (Tuffs och Micke) och försöker sova igen då.
God natt alla ni som e vakna och sitter vid datorn.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)