.

.

söndag 27 juni 2010

Nu har vi ätit färdigt och gud vad vi e trötta.
Det blev en av de vanliga.
Karre med pineapple glace, pommes, cafe de paris sås och vitlöks sallad.
Killarna tittar på playhouse disney för jag kunde inte spela in på videon samtidigt som vi tittade på dvd hade jag fortsatt försöka hade det slutat med att det var dags att sova istället. Jag ska spela in Wall-E. Jag såg reklam för den för ett tag sedan och den verkar så bra. Alla undrar alltid varför vi har video, jag tycker det e jätte bra man kan spela in allt som går på tv och sen kan man tittq när man vill. Har övervägt en inspelningsbar dvd men om jag vill titta klart i sängen då?? Ska jag då bränna det på en skiva.?

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)