.

.

torsdag 17 juni 2010

I dag har jag varit på Bauhaus med pappa och köpt lite blommor det blev ännu fler milionbells dom är min nya favorit för i år och jag hittade alla möjliga fantastiska färger.
Så köpte vi trä färg (heter det inte)(lasyr??) till staketet som vi byggde på framsidan, jag tyckte det det vart lite ljust och grannens blev alldeles för mörkt så dom e jätte missnöjda så vi får väl se vad Micke tycker när han kommer hem.
Vi har också hunnit med att hälsa på mamma och pappa och hjälpt pappa med datorn, rakat Robins hår och så har dom badat, nu e det dags att sova och jag ska skala räkor.
En hel del på en dag tycker jag, vore synd att vila på semestern.

2 kommentarer:

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Tack för åsikten om skorna =) Då ska jag nog kanske titta efter andra "billigare" :-) Ha en trevlig helg/semster!

Carolina sa...

Vad kul att du hittat till mig, kikade tillbaka och du verkar ha en riktigt mysig blogg - hit kommer jag säkerligen tillbaka! :-) Ha en härlig helg! Kram Carolina

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)