.

.

söndag 20 juni 2010

Fullt upp

Vi har varit på Bauhaus och köpt mer lasyr en sorts grind stängare ( svårt att förklara inte ett handtag inte en hasp eller krok) . Sen var det en halvtimme kvar tills JYSK öppnade för dom måste ju öppna så sent (hatar att allt öppnar 11 på söndagar halva dan har gått, killarna måste snart vila) så vi gick in på nya City gross här i länna (ny och ny den har funnits i säkert ett halvår men jag har inte haft något intresse eller andledning att gå in där förut) och handlade lite till kalaset och köpte 3 milda produkter och fick Shrek handdukar till killarna. Jag bara älslar City gross i länna insåg jag eftråt dit vill jag åka massa gånger, (Kan inte alls förklara varför ibland blir jag bara helt förälskad i en butik och mår bara så bra av att gå omkring där och handla, sist det hände var på coop i Eskilstuna)
Okej okej sen åkte vi till JYSK och köpte ett patasoll till min soffa/bord på framsidan, olja till ute möblerna och nya trädgårds redskap (för den gammla spaden trillade i grillen och smälte) sen skyndade vi hem och förberedde för kalaset.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)