.

.

måndag 17 maj 2010

Vi har haft fantastiskt väder i dag efter att jag lämmnat Robin och Leo på dagis satte jag mig på balkongen och läste en bok tills det var dags att dusha och åka till jobbet.

Märkte sedan på eftermiddagen att jag fick extremt massa färg av bara två timmar i solen nästan på gränsen till bränd.

Men tyvärr måste jag jobba förmiddag i morgon för vi har studiedag på jobbet, igen känns som vi har det hela tiden. Jag som hade stora planer på att ligga i solen hela förmiddan i morgon också buhuuu jag gråter stora tårar nu, och det värsta är att studiedagen i morgon e tråååååkig ingen utbildning utan bara massa pappers arbete, trist.

Jagv e ledig på onsdag men då kan man ju inte sitta eftersom killarna också e lediga och det e inte ens säkert att det blir fint då.
Nu har jag gnällt färdigt.
Det märks hur fint väder det har varit i dag för när jag pussade Leo på huvudet så luktade hans hår sol, kan inte förklara men ni förstår säkert vilken lukt jag menar.
Nu ligger dom i sina sängar och sover, Leo sommnade redan kvart över sex i soffan han var så färdig i dag och det var Robin också säkert för att dom varit ute hela dagen i solskenet :)
Åååååv underbara vår och sommar hoppas det äntligen e dags.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)