.

.

torsdag 6 maj 2010

Vårstädning

Den stora vårstädnings kännslan infann sig direkt när jag vaknade, jag hade redan igår kväll bestämmt mig för att damma Robin och Leos rum för det yrde damm när vi sortera böckerna. Men sen fortsatte jag med köket och insåg till min stora fasa att översidan av skåp luckorna och kryddhyllan var dränkta i flott och damm, det varså äckligt vidrigt att jag fick kasta svampen när jag var klar. Jag har insett i dag att vara kort tydligen inte e så positivt jag ser inte hyllplanen i krydd hyllan jag ser ju liksom krydd hyllan i ett nerifrån perspektiv man nu e den skinande ren. Kommer hålla ett öga på den i framtiden :)
Men så e det så tråkigt att jag mitt i måste avsluta städningen och åka till jobbet som just nu känns bedrövligt. Det e ju inte jätte ofta man får städlust och sätter igång med skåp och hyllor bakom hyllor osv.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)