.

.

tisdag 4 maj 2010

Vaknade med sån huvudvärk i morse... Vet inte om det beror på vädret eller problemen Micke och jag har just nu.
Jag har vaknat med huvudvärk ofta den senaste tiden.......
Efter att jag lämmnade killarna på dagis i dag så gick jag till centrum och handlade och hem och lagade middag till dom det blir kyckling ris egen currysås, brockoli och blomkål.
Känner att jag måste försöka att få i Robin grönsaker tyvärr har jag slarvat av lathet för jag orkar inte ta bråken och så blir han så ledsen när han får grönsaker så då e hela hans middag förstörd och jag känner mig som världens elakaste.
Leo däremot jag tror inte han tittar på sin tallrik han bara äter tror inte han reflekterat över vad som ligger där, så där åker både, både brockoli morötte oliver och allt möjligt i :)
Men nu är allt färdigt till middagen i kväll och jag har tagit några alvedon hällt upp en kopp kaffe och satt mig i soffan hoppas huvudvärken ger sig innnan det e dags att cyckla iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)