.

.

söndag 2 maj 2010

Så jävla kall vår

I dag sken solen så vi åkte till Rådsparken men jag ångrad mig efter bara några minuter det blåste sååå kallt jag hade tagit med fleesen till Leo vilket var tur, men efter ett tag började tom Robin klaga på att det var kallt och att han ville åka hem.

Så vi åt lite lunch ( köttbullar och pasta som jag tog med i mat termosen) sen åkte vi hem och tur var nog det för Leo var så trött på vägen hem och satt bara och stirrade tomt franför sig:)

Alla tycker att det e så självklart att man har slutat sova vid 3-4års ålder och nu sover han nästan aldrig och har inte gjort på länge, men han e verkligen trött mitt på dagen och på helgerna när han vilar i vår säng framför en film händer det ofta att han sommnar.

Och folk säger så förvånat - sover han fortfarande??? Va fan e inga andra barn trötta eller??

Men däremot har han sovit på dagen då e han svår på kvällen igår kom han 4 ggr och klagade på att det var såååå tråkigt i hans säng :) Men sen fortsatte han heeela natten och när dom kom 5 i 7 i morse då var jag faktiskt lite arg över att se honom.
Han har sprungit och tjatat om att det e tråkigt, han e törstig, hans säng e dum :)? ja? vad säger man??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)