.

.

onsdag 5 maj 2010

Mormors födelsedag

Efter frukosten i morse tog killarna sina cyklar och så åkte vi till mormor och morfar för att mormor alltså min mamma fyllde år i går, och jag har sådan ångest för om inte pappa hade ringt i måndags och frågat om vi skulle komma på tisdan så hade jag missat hennes födelsedag i år det har aldrig hänt förut jag brukar alltid fixa presenter och så men i år glömmde jag totalt, förmodligen beror det på allt strul med micke, jag tänker på det dygnet runt och vem som ska hämta på dagis och liknande saker och hur livet ska bli i framtiden, men iaf
Så åt vi massa tårta och spelade bandy och sådant tills det var dags att gå hem och vila och då var jag så trött att han inte ens ville klä på sig, sen stannade pappa kvar och pratade medans dom vilade och då brukar jag annars vila och idag hade jag tänkt sova lite eftersom natten var en sådan succe och han var fortfarande kvar när Robin kom och berättede att filmen var slut och att Leo sov, han gick hem och jag gick och väckte Leo som uppenbarligen hade en heeel del sömmn att ta igen men efte mycket om och men slutade han gråta och vi gick ner och rullade en boll till varandra i en halvtimme och han strålade som solen
Efter det har vi handlat lagat mat och ätit och äntligen sitter jag i soffan :)
I dag åt vi skink frestelse vilket e en av mina favoriter det e nu så länge sedan jag åt mat dagligen så jag har så svårt att välja varje dag vad jag ska äta för det e så mycket jag har längtat efter.
Jag har gjort korv gryta till i morgon, också en favo, och på fredag tror jag det blir tortellinigratäng men vet inte riktigt än.
I kväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt försöka är rätta ordet :) håll tummarna.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)