.

.

onsdag 26 maj 2010

Längtar efter vove


I går åkte vi runt och tittade på massa hund grejer korgar bäddar koppel och regnkläder osv. Hittade en jätte fin hund iglo på ÖB den får det bli om vi köper honom och han är så liten att han får plats jag tror ju jag vet hur stor (eller liten) han är men man vet ju inte exakt innan man har sett honom. Sen vet man ju inte om vi gillar honom heller så jag försöker att inte ta ut något i förskott.
Vi ska åka och titta på honom på lördag tiden går sååå sakta.
Det blir lite annorlunda jag har bara haft stora hundar, Men mamma och pappa har ju en liten och det e deras tredje lilla.
Så här ser iglon ut jag tror att det blir mysigt för honom eftersom han är liten och hundar vill ju ligga skyddat.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)