.

.

onsdag 19 maj 2010

Kor och Hästar




Det var inte ett dugg fint väder i går förmiddag så allt gnäll över våran studie dag var i onödan.
I dag har vi varit och tittat på lite kor och hästar Robin och Leo älskar djur och dom har bondgårds tema på dagis så det passar bra.
Robin var rädd för kossorna först och vågade knappt klappa dom och inte alls mata men efter lång lång tid vågade tillslut mata kossorna och helt plötslig tittar han på mig skiner upp som en sol och säger
titta titta på mamma så glad hon är det e bara för att jag vågar mata kossan.
Och det var det ju, jag blir så glad när han vågar göra något för han är ju så rädd jämt.
I dag har Leo agerat fotograt och jag måste säga att han är jätte bra på att fota det blev en hel drös med bra kort.

Han fotade mig, han fotade kossor och hästar.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)