.

.

söndag 9 maj 2010

Jordgubbs land


Efter att killarna hade vilat byggde vi ihop jordgubbslandet som jag hittade i går.

Jag tycker det blev jätte bra och killarna var så duktiga på att gräva och plantera, vi måste bara köpa flera plantor så vi får massa jordgubbar i sommar.

Jag har varit lite ledsen ända sedan vi flyttade från vårat gammla radhus för där hade vi en jätte stor planterings låda med både jordgubbar, spenat sallad morötter vitlök, dill och persilja och säkert något jag glömt.

Men där hade vi så stor tomt, vi hade en hörna, radhuset var bara en trea så det var därför vi flyttade för att Robin skulle få ett eget rum och det var ju tur det förexakt 9 månader senare kom Leo (han gick två veckor över tiden, så alltså låg han i magen när vi flyttade, min lilla skatt)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)