.

.

onsdag 5 maj 2010

Ingen sömn = arg mamma

Nu sitter jag i soffan för första gången idag det har gått i ett sen i morse och då jag vaknade i morse önskade jag att jag kunnde få.
Jag skulle inte skrytit så mycket i går om hur lugnt och skönt det var och duuuuum som jag är släckte jag straxt efter elva och kl oo.o? vaknade Leo första gången och berättade att han hade tråkigt, och sedan fortsatte det natten lång. 00.30? kom han andra gången och då hade jag hunnit sommna om, då berättade han att hans säng var tråkig. 00.50? kom han tredje gången och berättede att det var tråkig färg på sängen. 00.10? kom han fjärde gången och forklarade att han inte ville ligga i sin säng mera utan nu vill han leka med sina saker. sen fick jag sova till ...
03.05? då han kom och berättade att det e tråkigt att sova. 03.20 kom han och berättade att han behövde bajsa och då kunde jag ju inte bli arg men jag blev destu argare när jag upptäckte att han inte alls behövde bajsa. 06.09 kom han sista gången och det finns inga ord för hur arg jag var då sen sommnade han om och sov till typ 08.20 men Robin vaknade 7 som vanligt och hade ju ingen lust att sommna om för han hade ju sovit hela natten med undantag från när Leo fejk bajsade och tände i badrummet så Robin fick ljuset i ögonen.
Så sammanlagt var jag på ett strålande humör i morse och tänkte att det e ju typiskt när man e ledig att man ska vara så trött att inte ens äta kaffe direkt ut paketet skulle hjälpa.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)