.

.

onsdag 12 maj 2010

Eftermiddagen!

När jag vaknade insåg jag att killarna minsann också sov så jag gick upp väckte dom och frågade om dom ville åka till Bauhaus och titta på blommor till balkongen och så kastade jag in en glass i erbjudandet och det ville dom så vi tog bussen till bauhaus och köpte blommor och åt glass i solen.
När vi kom hem planterade jag och robin blommorna medans vi väntade på potatisen skulle bli klar.
Vi åt lite middag sill till mig och ägg potatis och korv till killarna.
Sen fortsatte trädgårds atbetet. Vi vattnade allt vi planterat och upps vad mycket klockan blev så nu sitter vi i soffan och tittar på fem myror är fler än fyra elefanter, som jag har lånat från jobbet. Super mysigt är det inte världens bästa program

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)