.

.

fredag 7 maj 2010

De te dags att sova men jag sitter och tänker på hur lyckligt lottad jag är som har Robin och Leo.
Ibland blir jag tom lite tår ögd när jag tänker på dom, dom är så fina ikväll har Robin kramat mig hela kvällen från att jag kom hem från jobbet, även medans vi åt mat. För att som han själv sa
-jag har längtar efter dig hela dagen mamma, jag e så glad att du e hemma nu.
Leo tycker jag har ändrat sig till det bättre, han lyssnar mera nu och vad han har börjat prata förnuftigt, undra om han börjar blir stor min lilla kille, han e snart 4 år men när han kryper upp i knät och gosat är jan fortfarande som en liten bebis han e så liten och väger inte så mycket :)
Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och hoppas vi får en alldeles underbar dag tillsammans i morgon.
Jag har precis tittat på film The Thaw eller Arctic Outbreak som den heter i sverige, totalt värdelös. Långtrkig och bara skit dålig trodde den skulle vara bra eftersom Val Kilmer hade huvudrollen men nepp.
Så trevlig helg....

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)