.

.

torsdag 13 maj 2010

Arbetsam dag

Vid ett i natt kom Leo och var ledsen och sa att han hade ont i pannan (huvudvärk:)) och sen sov han resten av natten hos mig men han sov så oroligt och gnällde i sömmnen stackaren.
När vi vaknade i morse tyckte han att han var jätte frisk och ville åka till farsta i dag också och titta på födelsedags presenter till honom men det visade sig snart att han faktiskt var sjuk.

Pappa kom hit efter frukosten för att hjälpa mig att bygga staket på framsidan.

Robin var med och hjälpte till medans Leo gnällde grät och tillslut gav upp och lade sig i soffan och tittade på film och där stannade han resten av dagen.

Vi åt lunch och medans killarna vilade åkte vi till Bygg Max och köpte virke mm sen blev det en lugn eftermiddag och kväll nu ska jag lägga mig och titta på Dorian Gray och mysa lite och i morgon är det nya tag igen och förhoppningsvis mår lilla Leo lite bättre. Stackarn

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)