.

.

måndag 26 april 2010

Nutrilett iaf

Fast jag bestämde mig för att sluta banta så blev det nutrilett både till frukost och lunch.
Men det e svårt att bryta vanor och jag sååå lat så nu när det var dags att äta lunch så vart det så jobbigt att försöka komma på vad man e sugen på vad finns hemma vad hinner jag laga sen tänkte jag e va fan pulver i ett glas vatten 10 sekunder japp det låter som en bra lunch :)
Likadant med frukosten macka bläää, yogurt nääää, koka ett ägg, orkar inte.... pulver och vatten :)
När jag var liten sa min mamma en gång när hon satt och planerade middag att gud var skönt det skulle vara att slippa allt det här... komma på någon mat, handla, laga mat och sedan äta, tänk om det bara fanns ett piller så blev man mätt :)
Ja det här är väl så nära man kan komma, räcker med att handla en gång i veckan och 10 sek att göra iordning :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)