.

.

söndag 4 april 2010

Inte så kul vår överaskning

När vi skulle gå ut och cykla på förmidagen upptäckte jag att kläderna från i höstas var försmå.
Till Leo var det bara att plocka fram en av Robins gammla jackor (listigt hur olika don passar i saker Robin passade aldrig i den jackan och jag hatade den och köpte en ny till honom och Leo blev jätte fin i den ) och ett par gammla byxor men till Robin finns det inget att plocka fram så jag ringde till morfar så han skjussade mig och Robin till Ica maxi och coop men det fanns ju inget men på ica fick han ett par nya gympadojor med blixten på, när jag tog dom tänkte jag att det kanske e dumt för Leo kommer ju vilja ha ett par han också men han har ett par redan och mycke riktigt så började han gråta när han såg Robins och insåg att jag inte hade köppt till honom, vi åkte också till farsta och gick igenom alla butiker men det fanns inga om du inte köpte ett helt sett och det vill jag inte göra för hans jacka e sprillans ny, så jag har nu skickat efter ett par ifrån ellos på express så vi får väl se när dom kommer hoppas det går fort.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)