.

.

fredag 16 april 2010

I går kväll...

I går kväll när jag sa god natt till Robin såg jag att han faktiskt var solbränd på kinderna och jag tyckte att det var så kul och jag blev så glad , inte för att jag tycker det e kul med solbrända barn utan för att det känndes somm att sommaren faktiskt inte är så långt borta, att dom ät ute på dagis i det fina vädret och att vädret e så fint att man faktiskt får lite färg på kinderna, så tänkte jag att det e nog bra att sätta på honom lite solkräm på kinderna i morgon innan han går till dagis och i morse när Leo drog upp rullgardinen möttes vi av regnet som rann ner för fönstret så det blev stövlar och gummijackorna istället för solkräm. :( Mig spelar det iof ingen roll om det regnar när jag ändå ligger nerbäddad i soffan och e sjuk, jag hade nästan blivit mer ledsen om solen sken när jag måste ligga inne :)

2 kommentarer:

Pippi sa...

Håller med, det är underbart att sommaren är på väg!

Märker också på mina barn att de har fått färg i ansiktet, mest sonen i och med han är yngst och ute mest (i all fall på ett helt annat sätt än mina tonårs tjejer)

Krya på dig en massa, inte kul att vara sjuk när det är fint väder

Grattis förresten till din viktnedgång, så här långt - såg i menyn. Två kilon kvar! Jag kämpar också med min vikt...

ha en fin fredag!

ELIN sa...

Hej! Att vi åker till USA varje år beror dels på att sambon besöker en säkerhetsmässa i Las Vegas (i jobbet) och då passar vi på att semestra lite också. :) Visst, dyrt blir det ju.. Men, men.

De övriga resorna vi åker på är enbart semester.

Sambon åker utomlands mycket i jobbet också. Han är i Kina 4 ggr per år typ och USA kanske 2 ggr per år.. Det beror på. :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)