.

.

måndag 19 april 2010

Hackad hotmail

I morse när jag loggade in på hotmailen upptäckte jag att nån har hackat min hotmail och mailat till alla som jag har i skickat korgen. Helt sjukt det var ett reklam mail för något företag som jobbar med elektronik. Fattar inte hur det e möjligt eller varför varför har någon gjort detta bara för att skicka reklam för denna websida och vet dom ens om att detta har hänt?? Jag emailade dom och berättade vad som har hänt så får jag se om dom hör av sig.
Tycker att det e heeeelt sjukt och jäkligt otäckt att nångon har varit inne på min mail.

3 kommentarer:

Kisse sa...

Du har nog snarare bara fått ett virus!

Madeleine sa...

Använder du msn? Vanligt att folk får spyware därigenom. Är antagligen det.

HDR-fotografen sa...

Dumt att mejla dem eftersom det är scam alltihop.

De har tagit ditt lösen, antingen via en trojan eller för att du lämnat ut ditt lösen vilket är det vanligaste.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)