.

.

tisdag 13 april 2010

Gud jag e så trött hela tiden trodde man blev pigg av våren men dom senaste dagarna så har orken varit bortblåst igår var det tom så dom frågade på jobbet. Och när jag lagt Robin och Leo på kvällarna så har jag lagt mig kort därefter. Jag brukar älska mitt jobb men för första gången så känner jag att jag vill inte gå dit, vet inte om det beror på att jag e så trött eller att det finns en person på jobbet som gör livet surt för en hela dagarna eller om det är allt bråk och tjafs med Micke som har hållt på ett tag nu, det gör att livet känns svårt och inget är särskilt kul, vissa dagar mår jag bra och skiter i det men sen ploppar det upp nya saker igen....

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)