.

.

fredag 16 april 2010

Fredag kväll och fredags mys

Trots att jag e sjuk kom den där fredags mys kännslan så det blir lite aioli och räkor i soffan när Robin och Leo lagt sig och massa levande ljus det är ju inte särskilt ansträngande att ligga i soffan och äta så jag tänker mysa fast jag e sjuk, det e den enda nackdelen med sommaren jag älskar en skräckfilm och massa levande ljus men på sommaren går det aldrig att få det så mörkt inne på kvällen så att ljus och skräckis kommer till sin rätt, såååå måste passa på nu :)
Robin och Leo har också lite mys kväll dom tittar på toy story och äter chips, Leo ser lite trött ut tycker jag :) men det gör han oftast nu när han inte sover på dagarn. Men sover han på dagen då springer ha nupp ur sängen massa gånger på kvällen och har tråkigt och sängen e dum osv :)
i förrgår låg jag hos honom i hans säng och han erbjöd mig att sova hos honom men då sa jag att hans säng e för kort för mig, i går frågade han igen om jag ville sova hos honom och jag sa nej då avbröt han mig och sa -min säng e för kort för dig så vi måste köpa en ny större då kan du sova hos mig mamma visst??
Visst e han så fin :)?
Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig fredag kväll:

1 kommentar:

sara sa...

hihi INGA fler dreads för min del iaf. Detta var 3:e gången gillt. Mitt hår vill inte vara dreads. Så är det bara. Jag har nu rakat båda sidorna och är supernöjd! Ska lägga upp bild senare idag :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)