.

.

torsdag 22 april 2010

Dagis utflykt!

I dag ska Robin och Leo åka på utflykt med dagis till Solberga träsk och titta på grodorna.
Jag tycker att det e jobbigt och läskigt när dom ska åka på utfykter för det e så många barn och lite personal och dom e så små och busiga speciellt Leo så jag får alla möjliga mardröms bilder att dom puttas eller springer och rammlar framför tåget eller bussen så blir jag arg på dagis att dom måste åka iväg på saker, tänk om det skulle hända ens barn något var det värt det bara för att titta på grodor??
Men den här gången har jag skärpt mig och dom ska åka med ( men då ska mamma börja krångla i stället och prata om hur farligt det e och att dom kunde vara hemma med henne och bla bla bla så jag vart tvungen att bli arg och säga att nu har vi faktiskt berstämt och killarna vet om att dom ska åka så jag tänker inte ta tillbaka det här ) och Robin har pratat om det i flera dagar och längtat så mycket så nu tycker jag faktiskt att det ska bli kul iaf för deras skull.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)