.

.

tisdag 6 april 2010

Dagens....

Idag hämtade mamma barnen på dagis och då tog hon med sig skaldjurs paté till mig med hemma gjord romsås med konjak. ärN jag åt det till middag blev jag så sugen på räkor och aioli(det är ju min absoluta favorit i hela världen) så när vi ätit färdigt gick vi till centrum det tar 5 minuter att gå dit och det tar 5 minuter att gå hem och vi var borta nästan en timme.....
Först var det svårt att välja något på videoaffären när jag står där och velar säger Leo att han e bajsnödig så vi springer in i centrum upp för trappan och in på toaletten där har någon bajsat på ringen så ut från toaletten och in på nästa och sedan när han äntligen fått av sig kläderna och sitter på toaletten så säger han att det kommer inget bajs, så vi gåtr in på ica och köper räkorna och aiolin och tillbaka till videoaffären där den supersnälla expediten hjälper mig i all oändlighet att välja film då säger Leo igen att han e bajsnödig så jah frågar expediten om hon har en toa som vi kan få låna och det fick vi och det var med nöd och näppe vi hann. Sen tar vi en film och går hem och på vägen pruttar Leo och det låter lite konstigt så jag tittar i byxorna när vi kommer hem och mycket riktigt.....
Nu tittar dom på musse och jag skriver och straxt ska dom lägga sig och jag med i soffan med räkor och aioli på magen film och lite vin, känns att jag behöver en sån kväll jag har haft en jävlig påskhelg på alla sätt och vis... så jag får väl fira att jag e ledig i morgon då :)
Tänkte åka till någon parklek med killarna i morgon men så läste jag att det skulle bli måttliga skurar så vi får väl se när vi vaknar vad vi ska göra.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)