.

.

onsdag 10 mars 2010

Våren är här.

Idag börjar det faktiskt kännas som om våren är här trots att mamma sa att det skulle bli kallt till helgen igen. Jag har varit ute och hjälpt våren på traven lite, jag har hällt på salr och hackar bort is och skottar på balkongen men vi hade så fruktansvärt mycket snö att dörren inte gick att öppna så jag fick skotta genom fönstret, så nu får vi se om det smälter lite bättre.Har t.om övervägt att sätta på inframärmen för att sätta fart på snö smältningen. På framsidan är det över en meter snö i rabatten så dom stackars påskliljorna kommer väl upp i juni. Men det e faktiskt inte länge sen rosorna blommade i rabatten, verkar som naruten blivit galen.Jag har också plockat undan alla ljus slingor kransar och bollar på framsidan men ljus nätet får ligga kvar lite till eftersom vi han en 1,5 meter stor snöhög framför, likadant på balkongen den girlangen får sitta lite till tills det har smält undan lite mer.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)