.

.

måndag 29 mars 2010

Vår vår vår


Robin var så lycklig över sin nya tröja idag och berättade och visade alla att han hade ny tröja (ända tills den jävliga ungen på dagis sa att Robins tröja var bajs då blev han jätte ledsen)

När jag kom hen från dagis gick jag och kastade julgranen, nej vi har inte haft julgran tills nu den har stått på framsidan sen jag slängde ut den för jag hällde inte bort vattnet så den frös fast.

Så hag jag planterat påskliljorna och tet a teterna som vi köpte i helgen så nu e det så vårfint och i går kväll gjorde jag en påsk korg av lite av det vi köpte kycklingarna äggen mm

Så nu känns det att våren e här och nu blir det nya vår jackan till jobbet

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)