.

.

tisdag 23 mars 2010

Tårtor kalas och inbjudningar

Nu har vi skrivit o ch delat ut inbjudningar till Robins kalas, i år var första gången som han har fått bestämma helt själv framförallt för att Emma har precis haft kalas och då började han prata om vilka han skulle bjuda när han skulle kalas. Så nu var det dags att skriva inbjudningar så då frågade jag vilka han ville skulle komma dom första han sa var vår grannes barn dom e födda 2v innan leo och det e kul för deras mamma och jag var kompisar i högstadiet och sen i gymnasiet gled vi i från varandra eftersom vi gick i helt olika skolor och så och nu bor vi mitt emot varann, lustigt det kan bli. men tillbaka till inbjudningarna... sen var det killarna på hans avdelning på dagis så jag frågade om inte det skulle komma nån tjej så då sa han en och tvekar på en till så vi får väl se då.

När vi var på ica maxi och handlade till Emmas kalas så hittade jag blå karamellfärg och jag var glad över det i flera dagar för förra året letade jag som en galning men det fanns bara röd grön och någon enstaka affär hade gul. och nu så bara stog den där så jag e såååå glad, e det så mycker begärt att en kille ska få en blå tårta va?? :) och så kollade jag runt lite på nätet för en kompis förra året hade fina bilder på sina tårtor så då tänkte jag att det kan ju vara kum man vad priserna varierar på en del kostade en rund bild 20 cm på typ Blixten 49kr, 54kr osv till slut hittade jag en där dom kostade 23 på Atelje Anli så då slutade jag att leta och köpte där sen blir det ju frakt och porto men men.

dom här blev det det borde bli bra eller hur ? :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)